KAWAN²

Wednesday, March 11, 2009

Misi a.k.a. Suster..


Dulu time sekolah rendah..

Tiap kali terpandang van kaler putih tulisan kaler merah.

- Kementerian Kesihatan Malaysia -

Aku akan mula rasa menggigil.. rasa nak kencing.. rasa nak berak.. dan macam² rasa. Apatah lagi bila tengok Misi (nurse). Tah dulu orang panggil nas lah, misi lah.. Arrhh.. Janji dia pakai baju putih, pala ada topi putih berpin. Dan.. Bila Misi masuk kelas aku.. Perasaan tu makan berkali ganda menyerang aku.

Ye, aku amat takut akan dokter dan misi. Aku takut telan ubat. Dulu penah misi suruh aku telan ubat cacing. Aku takleh telan. Kemam je ubat tu dlm mulut. Last².. Terbeluekkk.. Misi marah aku. Cilake punya Misi..

Mgkn sebab tu dlm perut aku ni ada banyak cacing. Hahaha.. Gelik...

Time darjah 6 pulak, cucuk BCG.. Misi suh aku telah ubat .. tah panadol kot. Aku punya lah takut. Menggigil.. At last, aku muntahkan ubat tu kat longkang. Misi marah aku. Cilake punya Misi..

Bila aku dewasa.. Bila aku diserang PMS.. aku cuba untuk telan ubat. Aku malas nak tahan sakit PMS. Tak kira lah besar mana ubat tu.. Aku akan cuba untuk buka tekak aku sebesar yang mungkin. Burok benor bunyinya eh..

Sekarang aku dah tak takut telan ubat tau..

Ps ~ sapa tak takut Misi time kecik² dulu? Angkat Tangan!



23 comments:

guapunyahal said...

gua gua gua.....

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hahahahaha...

aku sayang misi...

aku syang doktor

aku lagi sayang pharmacist

sebab aku suka ubat!

aku suka dadah!!

pinkiss said...

guapunyahal - bukan lu nangis meraung2 ke kena cucuk dulu?

zara - baik ko jadi dokter je.

apisz said...

aku suke misi seksi kecik2 dulu....muahhahahhaa...masa tu misi pegang kita tanpa segan silu..padahal aku dah bernafsu masa tu....lagi2 kena jarum kat bontot...

wakakakkakakka...

pinkiss said...

apisz - woohh.. ko kecik2 dah gatal eh..

apisz said...

bohong ar kalau takde nafsu...miahahahhaha...

pinkiss said...

apisz - hahaha.. cepat betul ko bernafsu eh. Aku nafsu makan je kuat.

a.b geldofg said...

bnda tu yg bsr ko brani telan ye..ubat ko tkut

pinkiss said...

ab geldofg - hehee.. besar penumbuk pun aku leh telan.

kasik aku ym id ko.. lalala..

apisz said...

tu time kecik..skrg lg lar.....

pinkiss said...

apisz - skrg? eerr.. larikk!

apisz said...

ku kejarrrrrr...errkk.. =P

a.b geldofg said...

email aku ke aku dulu geldofg@gmail.com

pinkiss said...

apisz - larikk lagiii!

apisz said...

penat dah...tak mo dah...heeee....

pinkiss said...

apisz - dah, pegi tido..

apisz said...

jom...jgn mimpi aku

pinkiss said...

apisz - aku nak mimpi ko gak..

apisz said...

ko dpt mimpi aku tak?

pinkiss said...

apisz - aku mimpi dahi ko benjol.

Hidup KOKA said...

Ko taku kene cucuk ke?

AQisH said...

i rasa cacing tu still idop dlm perut u lah tin..tu psl u menten slim jer tp kuat mkn :p kukikuki..

pinkiss said...

hidup koka - aku takut jarum tu je sebenarnya..

aqish - sshh.. rahsia ni tin..