KAWAN²

Monday, March 23, 2009

Cepat la weeii.. ingat korang je nak mencekik?


Tengahari tadi aku makan nasi campur kat satu kedai ni.

Ada sorang mamat ni.. terhegeh² nak pilih sayur n lauk. Belek.. belek.. dan belek..Aku punya la sabar menanti kat blakang dia. Seb baik aku tak sontot je bontot dia tu. Biar padan muka! dahla pilih lauk ngalahkan pompuan. Tah apa yang dipilihnya.. aku pun tak tau. Sabar je haku..

Sorang minah ni pulak.. dah amik 4 ketul honey chicken. Ditenung² je ketulan ayam tu. Tak puas hati.. tukar peha pulak. Aku tunggu lagi.. Ditenungnya lagi.. Tukar dada pulak. Amik dada.. Tenung lagi. Tukar kepak pulak. Nak je aku sepak.

Ceh.. menci tau spesis² camni.

ps - aku amik 2 ketul ayam, sayur sawi cina, puding telur and sup ayam je.

5 comments:

TiNiE said...

tetiba rasa teleyo plak bila ko tulis honey chicken. tingat honey ciken, ciken rice shop. sedap..nyum nyum

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

ko sumbat je minah tu dengan ayam2 tu...

aku selalu hadapi benda camni kat cafe..aduhai~

pinkiss said...

tinie - ko mula la.. ada yang menerjah ciken rice shop nanti.

zara - ehehe.. aku nak sumbat ngan mangkuk sup. bior melecur.

zeela lalala said...

aku suke lime honey chicken. nyum nyum

pinkiss said...

zeela lalala - jom aku banjer..