KAWAN²

Thursday, March 19, 2009

Amoii.. wang tarak cukup lah..


Tadi aku pegi satu kedai. Bos aku suruh beli barang. Almaklumlah.. seksitari. Barang bos haruslah seksitari dia yang pegi beli. Satu barang harga dia rm90. Aku pun buka laci and amik duit yang aku rasakan berjumlah rm270.

Setat keta dan menuju ke kedai tu. Order 3 barang tu. Dan.. aku dengan konfidennya membayar jumlah tersebut.

Amoii.. tarak cukup la ini wang. Kata Ah So kedai tu. Dia cakap dengan nada yang agak kuat. Dan.. pelanggan lain pun memandang ke arah kami. Aku pun terpinga². Aku tengok, memang duit tu tak cukup. Aku pun kaver malu dengan mengatakan bos aku bagi duit kurang.

Rupa² aku tadi cuma ambil not rm50 3 keping dengan not rm10 2 keping yang berjumlah rm170. Dan.. aku pun cakap ngan Ah So tu aku amik 2 dulu. Amooi.. Lagi kurang sepuluh. La.. kurang rm10 pulok. Aku tengok wallet, nasib baik ada rm10. Fuh.. selamat.

Dah kena balik opis.. amik duit, pegi balik kedai tu. Beli satu lagi barang tuh.

Pangg! sekali pipi aku biar pink lagik. Apsal la tadi tak tgk betul² jumlah $$ tu.. Kan dah malu..

Apsal dalam wallet cuma ada rm10 je? Petang kang cucuk la. Lalalaaa..


6 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

huit!!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

yes!!!

aku dapat first!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

alahai...

seb baek ada terselit woo~

cian kamu...

ahhh!

TiNiE said...

huhuhu..takper aaah..leh gak ngulor..2-3 kali kuar opis

pinkiss said...

zara - yeah.. ko first. seb baik ada seploh hengget tu.

tinie - ngulor cam tu tak besh ar..

GiGGLinG GaL said...

aku da biasa la dgn kejadian jadah seperti iteww noni.. rasa cam kene lempang jer.. sme kerana boss kan.. tak pe..bos punya pasal..janji ada increament and bunus.. hi hi hi..