KAWAN²

Monday, March 2, 2009

Kaunter Banyak Tanya


Aku slalu dapat idea memblog bila:

1. Tengah Drive
2. Dalam Tandas
3. Bangun Tidur
4. Mood (marah, gembira, keciwa)

Emm.. camne ngan korang pulak. aku nak juga tau..


ps ~ apapun keadaanya, yang penting idea sendiri kan? Ingat, jangan kopiket entry orang.. Kalau dah takde idea tu.. duduk diam² je.

17 comments:

TiNiE said...

aku selalu memblog benda yg dah aku lalui..contoh p memana ker..amik2 gambo..pehtu blogging..selalunyer centu jerla

AQisH said...

aku lak tgk mood..dan akan pastikan n3 tu yg mcm ada kelas yg tersendiri giteww..huhu..u know wht i mean kan tin..;-)

idea dtg lbh krg u gak hehe..

guapunyahal said...

masa tengah main guli

alladiin said...

lupa plak bila masa wa memblog..rasanya bila nak cari mood nak buat kerja...

zeela lalala said...

aku slalu dpt idea blogging masa tgh patah hati. hoho.

Hidup KOKA said...

Aku memblog bila "angin kus kus" aku datang!

pinkiss said...

tinie - aku tau ko tu mmg suka sgt ukur jalan. haha.. larikk!

aqish - u mmg kelass.

guapunyahal - ko tu asik guli je. aku guli² ko kang..

alladiin - lu mmg susah nak ada mood wat keje ek..

zeela lalala - ko tu 24 jam asik patah hati je ke..

hidup koka - sekarang tgh ada angin tu ek? err.. angin lain ada tak?

blur4791 said...

aku dapat ide blog bile goblog..kehkehekhekjalanjambukehkehkeh

i.am.belle said...

kopi dangdut takpe jgn kopikucing.

pinkiss said...

blur4791 - ko tu mmg manusia blurr.

i.am.belle - kalau kopikucing, mari kita sumpah dia jadi kucing.

pinkiss said...
This comment has been removed by the author.
blur4791 said...

kopikucing tu sedap ke?xpnah plak aku dgr..aku anak kucing ada la kt umah..ada 7 ekor..sapa nak ?

pinkiss said...

blur4791 - aku tak suka bela kucing.

GiGGLinG GaL said...

aku.. berblogging bila aku rasa.. karektor kucing dan tikus tu.. berjoget2 dlm diri aku...

ntah!

aku tak bley dok dendiam arr..sori arr.... nak gak menyibuk naip kat sini..hihihi

pinkiss said...

giggling gal - sukati ko la nak nyibuk. aku tak kisah pun.

Freddie said...

aku pulak bila harga minyak naik,bila maruah aku tercabar atau ada org nak carik gaduh dgn aku.

pinkiss said...

freddie - mana de minyak naik dah. dah murah dah tu..