KAWAN²

Sunday, March 22, 2009

ALaHmaK.. Hancuss..


Aku kenal seorang mamat ni.

Muka.. tip top.
Ketinggian.. Fuh.. tip top.
Keta.. mmg tip top.
Ayat.. blink..blink.. mmg manis macam manisan.

Aku penah suruh dia teman aku gi wedding pada satu hari ahad. Yelah, wedding kan pekataan yang pendek, simple dan pasti semua orang paham maksudnya. Takkan la aku nak tanya dia boleh tak teman aku pegi majlis perkahwinan. Kan ke membazir ludah je.

Dia dengan blurnya bertanya kat aku balik.. Aku nak wedding apa kat keta aku. Hah! aku pun terkonpius jugak time tu. Aku cakap, pegi wedding. Dia tanya lagi. Yelah.. apa yang u nak wedding kat keta u, katanya.

Geram.. aku tanya dia lagi.. dia tau tak apa maksud wedding tu.. Wedding tu majlis perkahwinan lah!! Aku dah naik tensen dah. Dan.. rupanya dia memang haprak tak reti cakap/paham bahasa omputeh.

Adoilaa.. kesian sungguh dia kan..?

Ku sangkakan kau datang dalam pakej lengkap.. tapi.. apakan daya.. kau tak paham cakap omputih sepatah haram pun!

ps - nobody perfect maa..


12 comments:

CIKPEDOT said...

mahapkan lah dia..

CIKPEDOT said...

mahapkan lah dia..

FARYN said...

ko ajar la dia english...
hohohoohh

a.b geldofg said...

aku lah tu...aku pura2 je tu

blur4791 said...

alaa kot dah kawin mana de ckp2 dah...hehehe...main muncung2 mulut jee...kehkehkeh...(ye ke)..byk ckp ni taim kaple je...kehekeh(ye ke)...HAHAHAH...

pinkiss said...

cikpedot - i dah maapkan dia sejak hari itu.

faryn - ehehe.. aku malas ajar org bodoh sombong.

ab geldofg - kamukah itu? oh tidak..

blur4791 said...

aku rasa tak dihiraukan lah...aku kene simptom penghiraukan ke?..apsl aku je yang kene ni...aiyak :-)!

pinkiss said...

blur4791 - ko tak kena simptom. aku yg terkena simptom amat dihiraukan.

blur4791 said...

aku ase ramai yang tanya...takde aktiviti ke 2 kelab baru tu...presiden taknak wat lawatan smbil blaja ke hape ke..:-)

Ladybezz said...

cian iyer...aku paham. cam aku dolu2 la, ingat dah dpt pakej lengkap, sekali satu hari yg hening pi dating mamat dtg pakai baju batik.. huarghhh!! kata baru balik persidangan! aku x leh tima ar..

pinkiss said...

ladybezz - aku kenal tak gerangan si jejaka berbaju batik tu?

Hazrey said...

ektuali, dia ingat you wanna welding his car. not wedding. hahahah asshole.